Σε έναν κύκλο, κάθε σημείο είναι ταυτόχρονα και αρχή και τέλος.

    Ηράκλειτος, 544-484 π.Χ., Ίων φιλόσοφος

    Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να αντικαταστήσει ένα άδειο μυαλό με ένα ανοικτό μυαλό

    Malcolm Forbes

    Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην.

    Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π.Χ.

    Αν νομίζεις ότι η μόρφωση είναι ακριβή, δοκίμασε την άγνοια.

    Derek Bock, Αμερικανός, πρόεδρος του Χάρβαρντ

    Η πρόσκληση να επισκεφθείτε τα Φροντιστήρια Εκπαίδευση είναι διαρκής, ανοιχτή και από καρδιάς.

    Εκπαίδευση Βεργιόπουλος

    Σταθερά Βήματα Επιτυχίας.

    Εκπαίδευση Βεργιόπουλος

    Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ’ αγαθά φέρει.

    Σωκράτης, 469-399 π.Χ., Φιλόσοφος

Κάντε κλικ εδώ για να προβάλετε τις βάσεις.

Προκύρηξη για την εισαγωγή σπουδαστών / σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) Ακαδημαϊκού Έτους 2015-2016

Ομάδα Θετικών Επιστημών (Νέο Σύστημα)

Διετές Πρόγραμμα Προετοιμασίας για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2016

Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα μαθημάτων περιλαμβάνει αρκετές ώρες στα μαθήματα Γενικής Παιδείας που καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες των μαθητών για το σχολείο. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στα μαθήματα εκείνα που εμπεριέχουν γνώσεις απαραίτητες για τη Γ΄Λυκείου.

Στα φροντιστήριά μας λειτουργούν ειδικά τμήματα προετοιμασίας για εισαγωγή των μαθητών στα Πειραματικά Λύκεια.

Η προετοιμασία αυτή αφορά στα δύο μαθήματα που εξετάζονται οι τελειόφοιτοι της Γ΄ Γυμνασίου και είναι τα Μαθηματικά και η Κατανόηση Κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας .

Η ύλη σ΄ αυτά τα δύο μαθήματα καλύπτει και τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου

( Α΄Γυμνασίου , Β΄ Γυμνασίου και Γ΄ Γυμνασίου ) σε ότι αφορά το γνωστικό αντικείμενο και είναι αυξημένων απαιτήσεων.

Οι εξετάσεις αυτές είναι Πανελλήνιες. ( Κοινά θέματα για όλη την Ελλάδα ).

Στα φροντιστήριά μας λειτουργούν ειδικά τμήματα προετοιμασίας για εισαγωγή των μαθητών στα Πειραματικά Λύκεια.

Oι υποψήφιοι μαθητές θα εισάγονται έπειτα από εξεταστική διαδικασία τριών ωρών και για τα δύο μαθήματα με θέματα που θα στοχεύουν στην αναλυτική και συνθετική ικανότητα του κάθε μαθητή καθώς επίσης και στην κριτική του σκέψη.

Σε καμία πρίπτωση δεν θα αναδεικνύουν τη στείρα απομνημόνευση.

 

Ο μαθητής λοιπόν που θα θελήσει να συμμετάσχει σ΄ αυτές τις εξετάσεις θα πρέπει κατά τη διάρκεια της Γ΄Γυμνασίου να έχει διαχειριστεί τέτοιου είδους θέματα και να έχει εμβαθύνει σ΄αυτά.

 

designed by

© 2018 Εκπαίδευση Βεργιόπουλος