Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ’ αγαθά φέρει.

    Σωκράτης, 469-399 π.Χ., Φιλόσοφος

    Σταθερά Βήματα Επιτυχίας.

    Εκπαίδευση Βεργιόπουλος

    Σε έναν κύκλο, κάθε σημείο είναι ταυτόχρονα και αρχή και τέλος.

    Ηράκλειτος, 544-484 π.Χ., Ίων φιλόσοφος

    Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να αντικαταστήσει ένα άδειο μυαλό με ένα ανοικτό μυαλό

    Malcolm Forbes

    Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην.

    Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π.Χ.

    Η πρόσκληση να επισκεφθείτε τα Φροντιστήρια Εκπαίδευση είναι διαρκής, ανοιχτή και από καρδιάς.

    Εκπαίδευση Βεργιόπουλος

    Αν νομίζεις ότι η μόρφωση είναι ακριβή, δοκίμασε την άγνοια.

    Derek Bock, Αμερικανός, πρόεδρος του Χάρβαρντ

Έχεις Σκεφτεί;

Η επιτυχία στις εξετάσεις εξαρτάται από το γνωστικό επίπεδο που έχει διαμορφώσει ο μαθητής και από την εμπειρία που έχει αποκτήσει στις γραπτές εξετάσεις. Πρωταρχικός στόχος είναι η εμπέδωση και η αφομοίωση των γνώσεων και η σταδιακή προετοιμασία σε θέματα αυξημένης δυσκολίας.

Για το λόγο αυτό στο ΜΕΘΟΔΙΚΟ μαθαίνουμε, πρώτα απ’ όλα, να διαβάζουμε σωστά, με βάση τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του κάθε μαθήματος. Στη συνέχεια, μέσα από τα τρίωρα διαγωνίσματα, ασκούμαστε στο σωστό τρόπο γραφής ώστε να φτάσουμε στο βέλτιστο αποτέλεσμα.

Υπάρχουν κάποιοι παράγοντες επηρεάζουν την απόδοση και την πορεία ενός μαθητή. Ο σημαντικότερος είναι η εμπιστοσύνη στην ικανότητά του να μαθαίνει. Όταν οι μαθητές αποθαρρύνονται, συνήθως δεν καταβάλλουν την απαιτούμενη προσπάθεια ή δεν έχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα στο σχολείο και τις Εξετάσεις. 

Για να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους χρειάζεται προσπάθεια σε βάθος χρόνου. Οι μαθητές που μελετούν οργανωμένα από μικρές τάξεις, σταδιακά βελτιώνουν το γνωστικό τους επίπεδο και αποκτούν σιγουριά για τις γνώσεις τους. Έτσι κερδίζουν την αναγνώριση από τους άλλους που επισφραγίζει την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και τους βοηθά να επιτύχουν τους στόχους τους.

 

Πολλοί μαθητές στο Γυμνάσιο δίνουν προτεραιότητα στις ξένες γλώσσες και τον αθλητισμό θεωρώντας ότι πρέπει να δώσουν βαρύτητα στα σχολικά μαθήματα όταν φτάσουν στο Λύκειο. Η αντίληψη αυτή ενισχύεται συχνά από τους υψηλούς προφορικούς βαθμούς στο Γυμνάσιο. Στο Λύκειο όμως αρκετοί δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες απαιτήσεις. Αντίθετα, οι μαθητές που γνωρίζουν ότι η Α’ Λυκείου είναι η πιο σημαντική τάξη και ότι στην Α’ Λυκείου κρίνεται σε μεγάλο βαθμό η εξέλιξή τους, είναι εκείνοι που συνεχίζουν απρόσκοπτα στις επόμενες τάξεις και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Κάθε μαθητής έχει σχηματίσει μια εικόνα για τον εαυτό του, ανιχνεύοντας τις ικανότητες και τις δεξιότητές του. 

Έτσι, διαμορφώνει τις φιλοδοξίες και τους στόχους που θέτει για το μέλλον του. 

Πόσο σωστή όμως και πόσο και αντικειμενική είναι αυτή η εικόνα; 

Σε ποιό βαθμό αξιοποιεί τις δυνατότητες που έχει; 

Με τη σωστή καθοδήγηση, κάθε μαθητής μπορεί να αναγνωρίσει τις κλίσεις και τις δεξιότητές του και να αποκτήσει αυτογνωσία για τις μαθησιακές του ικανότητες.

Η ενίσχυση της φιλοδοξίας τον βοηθά να αποδώσει το καλύτερο δυνατό και να κάνει πραγματικότητα τους στόχους και τα όνειρά του.

designed by

© 2018 Εκπαίδευση Βεργιόπουλος