fbpx

    Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να αντικαταστήσει ένα άδειο μυαλό με ένα ανοικτό μυαλό

    Malcolm Forbes

    Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ’ αγαθά φέρει.

    Σωκράτης, 469-399 π.Χ., Φιλόσοφος

    Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην.

    Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π.Χ.

    Η πρόσκληση να επισκεφθείτε τα Φροντιστήρια Εκπαίδευση είναι διαρκής, ανοιχτή και από καρδιάς.

    Εκπαίδευση Βεργιόπουλος

    Σταθερά Βήματα Επιτυχίας.

    Εκπαίδευση Βεργιόπουλος

    Σε έναν κύκλο, κάθε σημείο είναι ταυτόχρονα και αρχή και τέλος.

    Ηράκλειτος, 544-484 π.Χ., Ίων φιλόσοφος

    Αν νομίζεις ότι η μόρφωση είναι ακριβή, δοκίμασε την άγνοια.

    Derek Bock, Αμερικανός, πρόεδρος του Χάρβαρντ

Ελληνόπουλα πρώτα στα Μαθηματικά στην Ευρώπη

 

Μαθηματικά μυαλά τιμούν την Ελλάδα στον κόσμο

Ελληνόπουλα πρώτα στα μαθηματικά στην Ευρώπη.

Τη 12η θέση ανά μέσα σε 111 χώρες του κόσμου κατέκτησε η Ελλάδα στην 58η Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Η ελληνική ομάδα κέρδισε ένα χρυσό, τέσσερα αργυρά και ένα χάλκινο μετάλλιο, κατακτώντας την πρώτη θέση ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Μαθηματικά μυαλά τιμούν την Ελλάδα στον κόσμο.

Είναι η μεγαλύτερη διάκριση που έχουν κερδίσει Έλληνες μαθητές σε παγκόσμιο διαγωνισμό μαθηματικών. Έξι αγόρια, ηλικίας 16-18 ετών από διαφορετικά μέρη της Ελλάδας, ένωσαν τις δυνάμεις τους σε μαθηματικές ασκήσεις για δυνατούς λύτες και κατέκτησαν τη 12η θέση (ανάμεσα σε 111 χώρες) στην 58η Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα που έγινε πριν από λίγες ημέρες στη Βραζιλία.

Η ομάδα των Ελλήνων μαθητών αναδείχθηκε πρώτη ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δωδέκατη σε ολόκληρο τον κόσμο, κερδίζοντας συνολικά έξι μετάλλια (ένα χρυσό, τέσσερα αργυρά κι ένα χάλκινο).

«Αισθάνομαι πολύ υπερήφανος και χαρούμενος γι’ αυτή την επιτυχία», λέει στην «Κ» ο Βασίλης Γεωργιάδης που κέρδισε το χρυσό μετάλλιο της ελληνικής ομάδας.

«Είναι μεγάλη τιμή για εμένα αυτή η διάκριση σε Διεθνή Ολυμπιάδα και πρέπει να πω ότι δεν την περίμενα, αφού οι αντίπαλοι σε αυτούς τους διαγωνισμούς είναι πάρα πολύ καλοί», προσθέτει.

Ο Βασίλης, που φέτος τελείωσε το Λύκειο και με βάση τη βαθμολογία του θεωρεί βέβαιο ότι περνά στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, έχει πάρει μέρος σε αρκετούς διαγωνισμούς Μαθηματικών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με σημαντικές διακρίσεις. Σε διεθνές επίπεδο ήταν η τέταρτη συμμετοχή του και η καλύτερη. Κατάφερε να λύσει τέσσερα από τις συνολικά έξι ασκήσεις που δόθηκαν στους μαθητές τις δύο ημέρες του διαγωνισμού. Η ομάδα των Ελλήνων μαθητών 16-18 ετών ήρθε τρίτη στην Ευρώπη στη Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα.

«Έλυσα τις ασκήσεις άλγεβρας, γεωμετρίας, θεωρίας αριθμών και συνδυαστικής. Σε σύγκριση με προηγούμενες φορές τα θέματα ήταν αρκετά δύσκολα και σίγουρα υπήρχε αρκετό άγχος για να τα καταφέρω. Ωστόσο, σε έναν τέτοιο διαγωνισμό επικεντρώνεσαι στα προβλήματα και σε νοιάζει μόνο να τα λύσεις.

Αυτό κι έκανα», λέει στην «Κ» ο xρυσός νικητής.

Οι Έλληνες μαθητές συνέχισαν την παράδοση των επιτυχιών στις Διεθνείς Μαθηματικές Ολυμπιάδες, επιτυγχάνοντας στο Ρίο ντε Τζανέιρο την καλύτερη επίδοση όλων των εποχών. Κρατώντας την ελληνική σημαία οι Ραφαήλ Ψυρούκης, Δημήτρης Μελάς, Ραφαήλ Τσιάμης, Βασίλης Γεωργιάδης, Δημήτρης Λώλας και Δημήτρης Τσιντσιλίδας.

Με όπλο το μεγάλο τους ταλέντο στα Μαθηματικά, την προετοιμασία τους - σε εθελοντική βάση από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και τη στήριξή τους από τοίδρυμα Ωνάση που για τρίτη συνεχή χρονιά υπήρξε μεγάλος χορηγός, οι μαθητές από τη χώρα σας κατάφεραν όχι μόνο να συνεχίσουν τη μεγάλη παράδοση επιτυχιών των ελληνικών ομάδων σε Διεθνείς Ολυμπιάδες, αλλά και να καταγράψουν την καλύτερη επίδοση όλων των εποχών.

018xpovos Ραφαήλ Ψυρούκης, που κέρδισε το χάλκινο μετάλλιο τηs ελληνικής ομάδας, ετοιμάζεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο σπουδές μαθηματικών στο πανεπιστήμιο Cambridge. Ο ίδιοs, όπως λέει στην «Κ», λαμβάνει μέρος σε διαγωνισμούς  της Μαθηματικής Εταιρείας από το Γυμνάσιο και αυτή η επιτυχία ήταν για εκείνον μία μεγάλη ηθική ικανοποίηση.

«Οι ασκήσεις είναι πολύ υψηλού επιπέδου και χρειάζεται αρκετή προετοιμασία για να πετύχεις», εξηγεί και περιγράφει την εμπειρία των επτά ημερών στο Ρίο ντε Τζανέιρο. «Ήταν μια πολύ καλή διοργάνωση. Είχαμε την ευκαιρία να συναναστραφούμε συνομηλίκους μας από διαφορετικές χώρες, να γνωρίσουμε την κουλτούρα τους και να κάνουμε φιλίες. Εκτός από τα μαθηματικά που μας ενώνουν, αναλωθήκαμε σε συζητήσεις και για άλλα ενδιαφέροντά μας, όπως ο αθλητισμός ή η μουσική. Επίσης, είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε πολλές εκδρομές και να γνωρίσουμε τα αξιοθέατα του Ρίο».

Στη Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα, πρώτη αναδείχθηκε η ομάδα μαθητών της Νότιας Κορέας και ακολούθησαν το Βιετνάμ και η Κίνα. Η Ελλάδα ήρθε τρίτη στην Ευρώπη (μετά τη Βρετανία και τη Ρωσία) και πρώτη στις χώρες της Ευρωπαϊκής Έvωσης.

«Είναι τεράστια η επιτυχία των Ελλήνων μαθητών, γιατί η συμμετοχή σε έναν τέτοιο διαγωνισμό χρειάζεται ταλέντο, καλή προπόνηση και αφοσίωση στον στόχο», λέει στην «Κ» ο Γιάννης Τυρλής, γενικός γραμματέας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. «Πρόκειται για χαρισματικές προσωπικότητες που διακρίθηκαν ανάμεσα σε άλλες εθνικές ομάδες υψηλού επιπέδου», συμπληρώνει, σημειώνοντας ότι πολλές άλλες χώρες κάνουν μετεγγραφές όχι μόνο προπονητών αλλά και παικτών. Ενδεικτικά, πολλές δυτικές ομάδες έχουν παίκτες από την Ασία που έχουν μετεγγραφεί στα σχολεία τους για τον λόγο αυτό

«Πνοή ελπίδας»

Ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου εξέφρασε τα θερμά του συγχαρητήρια στους μαθητές, καθώς και στην Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία για τη σπουδαία αυτή διάκριση. «Η επιτυχία των Ελλήνων μαθητών αποτελεί μια πνοή ελπίδας ενάντια στα αρνητικά στερεότυπα που προβάλλονται για την εκπαίδευση στη χώρα μας. Αυτά τα θαυμάσια μυαλά συνέχισαν μια παράδοση χρόνων στις επιτυχίες των μαθητών μας σε τέτοιου τύπου επιστημονικές διοργανώσεις», δήλωσε.

designed by

© 2024 Εκπαίδευση Βεργιόπουλος | Όροι και Προϋποθέσεις