Σε έναν κύκλο, κάθε σημείο είναι ταυτόχρονα και αρχή και τέλος.

    Ηράκλειτος, 544-484 π.Χ., Ίων φιλόσοφος

    Αν νομίζεις ότι η μόρφωση είναι ακριβή, δοκίμασε την άγνοια.

    Derek Bock, Αμερικανός, πρόεδρος του Χάρβαρντ

    Η πρόσκληση να επισκεφθείτε τα Φροντιστήρια Εκπαίδευση είναι διαρκής, ανοιχτή και από καρδιάς.

    Εκπαίδευση Βεργιόπουλος

    Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ’ αγαθά φέρει.

    Σωκράτης, 469-399 π.Χ., Φιλόσοφος

    Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να αντικαταστήσει ένα άδειο μυαλό με ένα ανοικτό μυαλό

    Malcolm Forbes

    Σταθερά Βήματα Επιτυχίας.

    Εκπαίδευση Βεργιόπουλος

    Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην.

    Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π.Χ.

Ανακάλυψη νέου επιγονιδιωματικού μηχανισμού με τη συμβολή της Ιατρικής του ΕΚΠΑ

Ερευνητές από 3 Ευρωπαϊκές χώρες, τη Γερμανία, την Ελλάδα και τη Σουηδία, ανακάλυψαν νέο μηχανισμό που εμπλέκεται στην αρτηριοσκλήρυνση, της πρώτης αιτίας καρδιαγγειακών νοσημάτων και θανάτων στον ανεπτυγμένο κόσμο. Σύμφωνα με τη μελέτη, η οποία δημοσιεύτηκε αυτό το Σεπτέμβριο σε ένα από τα πλέον έγκυρα επιστημονικά περιοδικά, το Βρετανικό Nature Medicine (http://www.nature.com/nm/journal/vaop/ncurrent/full/nm.4172.html)*, παρουσιάζεται νέος μέτα-γραφικός μηχανισμός που εμπλέκεται στην αγγειακή φλεγμονή και την αθηρωμάτωση.

Η μελέτη διενεργήθηκε υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή καρδιολογίας Κωνσταντίνο Στέλλου (http://www.stelloslab.com) του Πανεπιστημίου Goethe της Φρανκφούρτης. Πολύ σημαντική συμμετοχή στη μελέτη είχαν και δύο Κλινικές του ΕΚΠΑ, η Θεραπευτική Κλινική και η 1η Προπαιδευτική Χειρουργική Κλινική με τον Επίκουρο Καθηγητή κύριο Σταματελόπουλο και την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια κυρία Φραγκίσκα Σιγάλα, αντίστοιχα. Η μελέτη βασίσθηκε σε δεδομένα αυτά προέκυψαν από την πρόσληψη 3 ομάδων συνολικά 97 εθελοντών (υγιείς, σταθερή στεφανιαία νόσος και οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου), στους οποίους διενεργήθηκαν ειδικές αγγειολογικές και αιματολογικές εξετάσεις στη Μονάδα Αγγειολογίας και Παθοφυσιολογίας του Ενδοθηλίου και στο εργαστήριο του Ογκολογικού τμήματος της Θεραπευτικής Κλινικής του ΕΚΠΑ καθώς και από τη συλλογή και ανάλυση δειγμάτων αθηρωματικών πλακών και ανευρυσμάτων από την 1η Προπαιδευτική Χειρουργική Κλινική του ΕΚΠΑ. Τα μεταφραστικά αυτά αποτελέσματα κατέδειξαν την κλινική σημασία του πειραματικού μέρους της μελέτης.

Οι προεκτάσεις της μελέτης είναι σημαντικές δεδομένου ότι δίνεται η δυνατότητα να μελετηθεί το νέο αυτό παθοφυσιολογικό μονοπάτι ως υποκείμενος μηχανισμός σε άλλα νοσήματα που σχετίζονται με αυξημένο φλεγμονώδες φορτίο όπως τα αυτοάνοσα νοσήματα αλλά και ως πιθανός θεραπευτικός στόχος στην πρόληψη και αντιμετώπιση της αθηρωματικής νόσου όπως είναι η στεφανιαία νόσος και το αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο. Προς αυτή τη κατεύθυνση συνεχίζεται η συνεργασία Κλινικών της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ με το Πανεπιστήμιο Goethe της Φρανκφούρτης.

Απαγόρευση Κινητών Τηλεφώνων και Ηλεκτρονικών Συσκευών στα σχολεία

 

Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου καθώς και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου. Ο ανάλογος εξοπλισμός που τους διαθέτει το σχολείο στο οποίο φοιτούν, χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και τις εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα και μόνο υπό την εποπτεία/επίβλεψη του εκπαιδευτικού.

Τα πιο πάνω αναφέρονται σε εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ προς τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα «Χρήση Κινητών Τηλεφώνων και Ηλεκτρονικών Συσκευών στην Α/θμια Εκπαίδευση».

Στην εγκύκλιο υπάρχει αναφορά και για τους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα οι εκπαιδευτικοί εκτός από τις διαθέσιμες από το σχολείο ηλεκτρονικές συσκευές, δύνανται να χρησιμοποιούν και το δικό τος ηλεκτρονικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και για τις ανάγκες αυτής αλλά και στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και τις σχετικές διατάξεις περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών και εκπαιδευτικών. Επίσης, επισημαίνεται ότι θα πρέπει να αποφεύγεται η ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο με μαθητές στους δικτυακούς τόπους των σχολικών μονάδων.

30-08-16 Ανακοίνωση για τις μετεγγραφές

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει προς όλους τους ενδιαφερόμενους πως η διαδικασία των μετεγγραφών θα παραμείνει ως έχει και δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή, ως προς τα κριτήρια, για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017.

Μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών θα εκδοθεί η εγκύκλιος που θα καλεί τους φοιτητές να προβούν σε ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής.

Έγκριση των μηχανογραφικών δελτίων Ελλήνων εξωτερικού

 

 

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων μετά τον έλεγχο των υποβληθέντων φακέλων των υποψηφίων Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό για εισαγωγή στα Ιδρύματα της Tριτοβάθμιας Εκπαίδευσης το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017, ανακοινώνει την έγκριση ή μη των αιτήσεων συμμετοχής και των μηχανογραφικών δελτίων έτους 2016, των ανωτέρω υποψηφίων, που υπέβαλαν αίτηση και μηχανογραφικό δελτίο μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων από 7 έως 14 Ιουλίου 2016.

Τα ανωτέρω στοιχεία είναι διαθέσιμα στους ενδιαφερομένους από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνσηhttps://exams-expatriate.it.minedu.gov.gr.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται αν η αίτηση συμμετοχής και το μηχανογραφικό δελτίο που υπέβαλαν έγιναν δεκτά, εφόσον στην ανωτέρω ιστοσελίδα συμπληρώσουν στο πεδίο ΕΙΣΟΔΟΣ, το e-mail τους και τον κωδικό ασφαλείας που είχαν δημιουργήσει προκειμένου να υποβάλουν την αίτηση συμμετοχής και το μηχανογραφικό δελτίο. Στη συνέχεια, εφόσον επιβεβαιώσουν ότι η αίτηση συμμετοχής τους και το μηχανογραφικό τους δελτίο έγιναν δεκτά, θα μπορούν να συμμετέχουν στις εξετάσεις Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό η έναρξη των οποίων έχει οριστεί την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016.

designed by

© 2018 Εκπαίδευση Βεργιόπουλος